Analýza konkurence podpoří vhodnou cenovou strategii

Nevíte, jak správně stanovit ceny ve svém e-shopu? Zajímá vás, za kolik prodává vaše konkurence? Pak využijte nástroj s názvem analýza konkurence, který vás zasvětí do tajů podnikání. Odhalí přednosti i nedostatky konkurenčních podniků a především vám pomůže vhodně stanovit ceny a využít silné stránky.

Jak se provádí analýza konkurence

Pokud vás zajímá analýza konkurence, máte dvě možnosti jak ji provést. Za prvé můžete sami analyzovat trh. Tato cesta je však příliš zdlouhavá a jen málokdy nese kýžené ovoce. Téměř nikdo, kdo podniká, totiž nemá čas, který by mohl věnovat sledování každého kroku svých konkurenčních podniků. Nemluvíme totiž jen o jednom největším konkurentovi, ale o více podnicích, které jsou na trhu před vámi.

Druhou možností je objednat si analýzu konkurence na míru. Tu vám zajistí v Karsa technologies. Název služby je Karsa Monitor a je připravena k okamžitému použití. Karsa Monitor totiž sleduje tisíce produktů na trhu a je tak schopen vám z pohledu ceny i dalších atributů poskytnout velmi přesné informace. Hlídá přítomnost, ukládá minulost a nabízí tak i zajímavou prognózu do budoucna, která vhodně nasměruje vaše kroky.

Analyzujte získaná data

Jistě víte, že když chcete zvýšit tržby, musíte mít dobrý produkt a také vhodně stanovit ceny. Vaše produkty by proto měly mít odpovídající marži, aby se maximalizovala poptávka, a vy jste co nejvíce utržili. Vhodně provedená analýza konkurence vám pomůže se stanovením ceny a identifikuje pro vás nejlepší prodejní kanály.

Objednejte si ji přes web Karsa Monitor. První konzultaci, a to i bez jakékoliv objednávky, zde získáte zdarma. Takže si můžete služby Karsa Monitoru nejprve vyzkoušet a přesvědčit se na vlastní kůže o jejich kvalitě. Monitoring je připravený pro prodejce i distributory.

Profolio na Facebooku

Related posts

Leave a Comment

4 × three =