Myslete pozitivně

Pozitivní myšlení přináší ovoce

Máte toho na svých bedrech v poslední době moc? Unavuje Vás každodenní shon, který vede tak akorát k tomu, aby se z Vás stala hromádka neštěstí? Nemůžete jet na dovolenou, kde by si Vaše mysl odpočinula, protože to okolnosti nedovolí?

Lidé, kteří žijí tak, že jim 24 hodin nestačí, se stávají oběťmi stresu, nevolností, bolestí hlavy a dalších neduhů, které nás táhnou dolů.

I já sama jsem si v poslední době prošla těmito nepříjemnostmi. Před rokem a půl jsme začali rekonstruovat baráček. Vyřizování dokumentace na úřadech, kde s námi jednají jako s někým, kdo je úplně hloupý, shánění materiálu, vymýšlení toho, jak co chceme, starost o děti, práce, zlomyslní sousedé, proražení plynovodního potrubí a také práce na stavbě, kde jste kolikrát i do půlnoci a potom zase v pět vstávat do práce.

Pozivní myšlení
Pozitivní myšlení

V tomto režimu jsme fungovali rok. Po dobu toho všeho jsem si vůbec neuvědomovala, že se něco děje. Ano, byla jsem unavená, bála jsem se, že jsem na něco zapomněla, ale vždy jsem byla schopna vše dotáhnout do konce.

Týden po tom, co jsme se přestěhovali ..

Jakmile bylo vše relativně hotové a já jsem začala zase volněji dýchat, to všechno začalo.

  •          Bolesti hlavy,
  •          žaludeční potíže,
  •          nespavost,
  •          stavy úzkosti,
  •          potíže s dýcháním,
  •          strach, být sama.

Připadala jsem si, jako naprostý blázen. Tyto problémy trvali asi měsíc, než jsem se odhodlala k tomu, navštívit odborníka, který mi byl schopen během jedné hodiny sezení vysvětlit, co se se mnou děje.

Změňte své myšlení, myslete sami na sebe!

Laicky řečeno, je tělo schránka, která v sobě v době presu nashromáždí všechny neduhy, které nemůže dát najevo, protože TEĎ POTŘEBUJETE PRACOVAT. Po tom, co největší starosti opadnou, si začne mozek uvědomovat, že je čas na to, aby Vás upozornil, že není něco v pořádku. Jenže Vás upozorní na všechno najednou a vy se sesypete.

Pokud Vás přepadají takové chvíle, je opravdu nezbytně nutné vědět, co dělat:

  1.       Důvěřujte někomu, komu o svém problému můžete říci. Pokud je u Vás, pomůže Vám už jenom tím, že ví, co se děje a uklidní Vás. Pokud nablízku         není, můžete mu kdykoli zavolat.
  2.       Zhluboka dýchejte. Soustřeďte se na svůj dech, ne na to jak moc Vám buší srdce.
  3.       Myslete na chvíle, které Vám přináší radost. NIKDY NEMYSLETE NEGATIVNĚ (jsem nemocná/ý, omdlím, umřu..)
  4.       Dodržujte pitný režim – nedostatek vody způsobuje únavu, pocity úzkosti, bolesti hlavy a další.
  5.       Jste-li ve stresu dlouhodobě, kupte si hořčík. Tělo ve stresu hořčík vylučuje a nedostatek hořčíků nezpůsobuje pouze svalové křeče, ale také „tikání“ ve     svalech, únavu, brnění končetin a pocity úzkosti.
  6.       Choďte do přírody nebo alespoň mezi lidi.
  7.       Najděte si volnočasovou aktivitu, která Vás zaměstná. Tím pádem si na špatné pocity ani nevzpomenete. Můžete si číst, můžete malovat, tančit,               sportovat, nebo dělat cokoli dalšího.

Ve většině případů si lidé s těmito problémy ani neuvědomují, jak je důležité myslet na sebe a myslet opravdu pozitivně. Čím černější myšlenky na Vás přichází, tím více to působí na Vaše tělo. Tím pádem se více projevují různé nemoci a nakonec stejně skončíme u lékaře.

Myslete na to, že spokojená mysl je mnohem více, než tisíc lékařů!!

Redakce Profolio.cz

Profolio na Facebooku

Related posts

Leave a Comment